Co s cukrovím..

19. prosince 2010 v 15:16 | Cassie |  Diary
Už vím, jak to udělat. Cukroví si dopřeju pouze ve dny, kdy bude dostatek pohybu. A protože sportuju ráda, doufám, že to nebude taková hrůza a podaří se mi přes vánoce nepřibrat ani deko! :)

Pohyb:
2 hodiny na běžkách v poměrně náročném terénu ( - 3200kJ:) )

Jídlo:
Sn. (10:00) bílý jogurt + lžíce tvarohu, 3 lžíce ovesných vloček, 1/2 banánu 
Ob. (14:30) kuřecí prso, rýže
Ve. (17:00) miska zelné polévky s brambory
Navíc: mrkev, 3ks cukroví - neodolala jsem!:D

Pití:
ovocný čaj (1l), voda s citronem (0,3l), bylinkový čaj (0,7l), zelený čaj (0,7l)

Zase jsem začala jíst maso, už mě to nebavilo doma pořád poslouchat a potřebuji zase nabrat trochu síly. Kecají vám rodiče do toho co jíte? 
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 skinnyfemmefatale skinnyfemmefatale | E-mail | Web | 19. prosince 2010 v 16:21 | Reagovat

Docela jo, ale naštěstí jsem doma málokdy, studuju v jiném městě.

2 Borůvka Borůvka | E-mail | Web | 19. prosince 2010 v 17:13 | Reagovat

mě do toho rodiče nekecají vůbec. Prý sem dost stará na to, abych věděla co je pro mě nejlepší :)
jinak, spřátelím ráda, hned si tě jdu přidat a prozkoumat všechny zákoutí tvého blogu ^___^

3 slimline slimline | Web | 19. prosince 2010 v 19:34 | Reagovat

Máš moc hezký jídeláček :) Sport je důležitý a o to víc mě štve že jsem nemocná a nemůžu vůbec cvičit :(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama